حقوقی

  • ۰
  • ۰

ریزش مو

من از 8 سال گذشته ریزش مو داشتم و در 2 سال گذشته داروهای هومیوپاتی مصرف کردم. آنها یک بیت کار نمی کردند. سقوط مو بیش از حد و بدون کنترل بود. به تازگی با دکتر آلوپاتی مشورت کردم. اولین چیزی که او به من گفت هیچ شامپویی نمی تواند من را با ریزش مو کمک کند و دوم اینکه از من خواست تا تیروئید من ویتامین B12 و D را بررسی کند. معلوم شد که کمبود ویتامین D شدید دارم. من هم اکنون این کار را انجام می دهم.

  1. مکمل های ویتامین D را شروع کردم.
  2. صبحانه شامل 2 تخم مرغ پخته شده (پروتئین) بود.
  3.  هر روز در یک روز روزانه خرما را خشک کنید.
  4. 1 یا 2 آملا (انگور فرنگی).
  5.  1 قاشق غذاخوری بذر کتان خرد شده.
  6.  ژل آلوئه ورا (به طور مستقیم از گیاه) را به پوست سر و مویی بمالید و آن را تا نیم ساعت قبل از شستشو بگذارید. این را برای 2 هفته انجام دادید
  7. بذرهای زردآلو و چند برگ برگ را در بر داشت. آنها را در یک تابه پخته و مخلوط را خرد کردند. این آیتم های خرد شده را در یک تابه بگذارید همراه با روغن نارگیل و آن را گرم کنید. به آرامی روی موها بمالید و ماساژ دهید. بعد از یک ساعت آن را بشویید. من تغییر در یک ماه را دیده ام. سقوط مو کاهش یافته است.
  • ۹۸/۰۳/۱۸
  • کیوان ادیب مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی