حقوقی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاشت مو


آیا سؤال پیوند مو دارید؟
خب ما پاسخی داریم سوالات زیر را مرور کنید تا پاسخی به برخی از سؤالات رایج در مورد پیوند مو دریافت کنید! از هزینه پیوند موکاشت مو تا بهبود پیوند مو!
 س: پیوند مو چیست؟
الف: پیوند مو یک روش سرپایی است که شامل انتقال فولیکول های مو از یک قسمت از بدن، شناخته شده به عنوان سایت اهدا کننده، به قسمت شکسته بدن، شناخته شده به عنوان سایت دریافت کننده است. اگر چه پیوند مو به طور معمول برای درمان آلوپسی استفاده می شود، همچنین می توان از زخم های ناشی از حوادث یا عمل جراحی استفاده کرد.
 س: هزینه پیوند مو چقدر است؟
 A: میانگین هزینه پیوند مو بسته به نوع بیهوشی، امکانات و هزینه های جراحی که متهم شده است، متفاوت است. به طور معمول هزینه آن از 3000 دلار تا 15000 دلار آمریکا متغیر است. به گفته انجمن آمریکایی جراحان پلاستیک، متوسط ​​هزینه پیوند مو در سال 2010 به میزان 4،676 دلار بود.
 س: خطر پیوند مو چیست؟
A: شایع ترین خطرات مرتبط با پیوند مو خونریزی، عفونت و زخم است. بعضی از افراد ممکن است پس از این که ممکن است تهوع و استفراغ خفیف ناشی از بی حسی موضعی و سایر داروهایی که ممکن است مورد استفاده قرار گیرد، ممکن است تهوع و استفراغ خفیف داشته باشند.
  س: چگونه می توانم برای پیوند مو منبع و آماده کنم؟
 A: برای آماده شدن برای پیوند مو، پزشک شما ممکن است به شما توصیه کند از مصرف داروهایی که ممکن است باعث ضعیف شدن پیوند می شود را اجتناب کنید. این داروها شامل آسپیرین، ایبوپروفن، آنتی اسیدها، ویتامین ها، و مکمل های گیاهی می باشند. همچنین توصیه می شود قبل و بعد از عمل جراحی چند هفته قبل از وعده های غذایی مصرف الکل و تنباکو را محدود کنید، زیرا این محصولات ممکن است منجر به بقای ضایعات ضعیف و بهبود زخم شود.
  س: چه چیزی را در طول پیوند مو انتظار دارم؟
 A: روش پیوند مو می تواند چندین ساعت طول بکشد و شما ممکن است نیاز به درمان های متعدد داشته باشید. اکثر مردم همچنین می توانند به عنوان یک بی حس کننده موضعی در هر دو منطقه اهدا کننده و گیرنده دریافت کنند. میزان ناراحتی در طول درمان ملایم است، گرچه درد ممکن است بسته به تحمل بدن شما متفاوت باشد. س: زمان بهبودی برای پیوند مو چیست؟ A: تا یک هفته بعد از این روش، ناحیه اهدا کننده ممکن است دردناک باشد، و ممکن است برخی از بی حسی ها تجربه شود. همچنین میتوانید در طول این مدت احساس تورم و قرمزی متوسط ​​داشته باشید. دو روز پس از جراحی شامپو کردن منطقه دریافت کننده به طور معمول شروع می شود - این مهم است زیرا مانع از تشکیل چروک می شود. اگر چنگالها به صورت شانه به سمت شانه مواجه می شوند، فولیکول های مو تازه متولد شده ممکن است از بین بروند. در حدود ده روز پس از جراحی، شما می توانید طناب خود را حذف کنید. اگرچه پس از برداشتن نخ های خود، فعالیت طبیعی را می توان از بین برد، مهم است که پس از عمل جراحی خود، برای راهنمایی دقیق، با پزشک خود مشورت کنید.
 س: پس از پیوند مو چه انتظاری می توانم داشته باشم؟
A: در طی چند روز اول بعد از عمل، تقریبا تمام موهای پیوند شده به علت ضرر شوک از بین می روند. از بین رفتن شوک هنگامی رخ می دهد که موها با جابجایی آنها آسیب دیده اند. در عرض دو تا سه ماه می توانید موهای جدید خود را از منطقه تحت درمان خود شروع کنید و در طی شش تا نه ماه پس از آن ادامه دهید.
 س: گزینه هایی برای پیوند مو چیست؟
A: تعدادی از گزینه های غیر جراحی برای پیوند مو وجود دارد. آنها عبارتند از درمانهای پزشکی (مثلا Rogaine و Propecia)، Hairpieces یا toupees و ضخیم کننده مو.

منبع و
  • کیوان ادیب مرادی